Categorii
Zilan

Zilan: un brand pe care sa il alegi cu incredere

De la infiintare sa inca din anul 1994, Zilan si-a pastrat promisiunea de a oferi clientilor aparate electrocasnice si alte produse utile in gospodarie, toate de calitate foarte mare. Compania face totul pentru a fi mai buni decat alti producatori si pentru a deveni mai buni decat sunt deja. Scopul Zilan este de a facilita viata gospodinelor si nu numai prin imbunatatirea continua a produselor. Prin urmare, clientii sunt siguri ca vor primi tot ce este mai bun pentru toate necesitatile lor. Fie ca investesc intr-un cuptor sau intr-un mixer de bucatarie, cei care folosesc marca Zilan vor avea satisfactia utilizarii unui produs unic. De aceea Zilan este o alegere inteleapta, pentru ca electrocasnicele te vor “tine” cat mai mult timp.

Zilan, cum spuneam, a deschis portile in anul 1994, in Istabul, Turcia si in prezent se afla in topul primilor 1000 de exportatori la nivel mondial. De aceea, a castigat increderea altor companii si colaboratori din zona Balcanilor, din Asia, dar si din tarile arabe. Dorinta acestui brand este de a-si pastra integritatea si de a avea mereu un impact pozitiv asupra clientilor, indiferent daca acestia cumpara doar un aragaz electric sau isi utileaza intreaga locuinta cu electrocasnice ce apartin acestui brand. Astfel se explica succesul constant pe care aceasta companie il are.

Si totusi, de ce ar trebui sa alegi Zilan pentru a-ti echipa casa?

Calitatea Zilan

De peste 26 de ani, compania a prezentat rezultate perfecte, pentru ca poti avea incredere in Zilan. Brandul promite pentru toate produsele sale fiabilitate si liniste, deoarece durata de viata a acestora este foarte mare. Clientii Zilan raman fideli brandului si il recomanda. Aceeasi promisiune se aplica si pentru viitor: niciun compromis cu privire la fiabilitatea si viata lunga a aparatelor si electrocasnicelor oferite de brand.

Inovatia Zilan

Inovatia continua este una din caracteristicile principale ale acestui brand. Electrocasnicele si celelalte produse sunt unice, inovatoare si se pliaza pe orice necesitate a cumparatorului. Specialistii Zilan studiaza intens piata pentru a afla ce isi doresc oameni si a fi capabili sa le ofere.

Tehnologia Zilan

Zilan inseamna o tehnologie avansata si rezultate perfecte cu un consum minim, atat in ingrijirea personala, in curatarea alimentelor, cat si in gatit. Produsele Zilan conving cu designuri unice, brandul obtinand in prezent toate certificatele tehnologice utilizate in intreaga lume. Comenzile aparatelor Zilan sunt intuitive. Brandul ofera varietate de linii de design si culori care se potrivesc perfect diferitelor stiluri de bucatarie. Indiferent de stilul pe care il preferi: Zilan este solutia perfecta pentru tine.

Confortul Zilan

Zilan este sinonim cu adevarata maiestrie unde viziunea, precizia si atentia deosebita pentru detalii se intalnesc. Fiecare dintre produsele brandului este fabricat la cele mai inalte standarde si este supus unui control strict al calitatii. Fiecare element sau produs reprezinta o parte a calatoriei brandului catre perfectiunea absoluta. Pentru ca nimic nu este mai important pentru Zilan decat placerea de durata pe care clientii o experimenteaza cu produsele acestei marci.

Zilan prezinta linii elegante, design modern si utilizare intuitiva. Cu designul clasic, butoane discrete si tehnologie de inalta rezolutie: un astfel de brand dezvaluie, de asemenea, multe despre cine il foloseste. Clientii Zilan au asteptari ridicate cu privire la aparatele lor. Cine cumpara Zilan se dovedeste a fi constient de calitate, de stil si de performanta.

Categorii
Pokemon

Pokemon – un fenomen uimitor in toata lumea

Probabil putine creatii au dat nastere unor isterii, si nu in sensul rau, la nivel global. De cand a aparut, in 1995, Pokemon a devenit un adevarat fenomen, in special pentru publicul mai tanar, care a raspandit popularitatea imensa a Pokemonului in toata lumea. Originea Pokemonului se intoarce la o linie de jocuri video create de Satoshi Tajiri, prin care copiii pot „creste” aceste mici creaturi si apoi le pot face sa se lupte intre ele. Denumirea de Pokemon provine din prescurtarea cuvintelor englezesti „pocket” si „monsters” si, prin urmare, este echivalent cu „monsters pocket”. De fapt, la baza succesului Pokemon sta fascinatia eterna a copiilor fata de tot ceea ce apartine  categoriei fantasticului si monstruosului.

Dupa jocurile video, succesul extraordinar de care s-a bucurat Pokemon a dus imediat la proliferarea acestor „monstri” draguti in alte media: de la anime la manga, de la carti la filme si un numar impresionat de obiecte ce ii preprezinta pe acești monstruleti. Este vorba despre ghiozdane Pokemon, hainute, caciuli, cani si asa mai departe. Desi majoritatea acestor obiecte au imaginea pui Pikachu, asocitat adesea cu Pokemon, trebuie sa stiti ca Pokemonii sunt mult mai multi. De  fapt exista undeva la 896 de personaje unice, fiecare avand trasaturi si puteri definitorii.

Originea japoneza a Pokemonului nu este intamplatoare. In Tara Soarelui Rasare, de fapt, hobby-ul de a colecta insecte si de a le ingriji este raspandit in randul copiilor, iar Pokemon reprezinta intr-un anumit sens o „transpunere” virtuala a acestui hobby. Pokemonii sunt aproape ca animalele de companie mici, dar au superputeri, sunt personalizati pentru fiecare copil, oferind tuturor posibilitatea de a alege Pokemonul lor preferat. Un alt element care ii poate fascina pe cei mici este capacitatea fiecarui Pokemon de a se transforma si evolua, schimbandu-si forma si aspectul si dobandind treptat noi puteri.

Pokemonii s-au distins de alte produse similare pentru copii datorita faptului ca, atat in jocurile video, cat si in seriile animate, scenele de lupta sunt intotdeauna stilizate si nu implica niciodata violenta excesiva, detalii mult mai putin macabre (de exemplu, in Pokemon exista o absenta completa a sangelui). Acest lucru va permite sa creati secvente pline de adrenalina, dar niciodata morbide sau cu un impact prea puternic. In plus, povestile Pokemon transmit si un mesaj moral important, intrucat se bazeaza pe relatia de incredere, loialitate si prietenie care se stabileste intre jucator si Pokemonul sau. Aceasta este o caracteristica care pare sa invite copiii la o forma de „imputernicire” fata de cei care sunt mai mici si mai lipsiti de aparare decat ei, cum ar fi un animal de companie sau poate un frate mai mic.

Luptele dintre Pokemon sunt o reprezentare a adevaratelor lupte care ne asteapta in fiecare zi dupa ce parasim siguranta caminului. Luptele dintre Pokemoni sunt acele lupte impotriva celor care incearca sa ne oprime, poate fiind deghizati intr-un prieten, incercand sa ne copleseasca, pretinzand ca ne face o favoare. Copiii, dar si adulti, iubesc Pokemon pentru tot ceea ce reprezinta si, de aceea, este indicat sa ne inconjuram de astfel de monstruleti simpatici, fie ca este vorba despre o cana, o jucarie sau o bluza simpatica.